سامان

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 345 | نویسنده : |

در هر شرایطی امکان خراشیده شدن صفحه نمایش گوشی وجود دارد. از این رو هنگام استفاده از گلس به عنوان محافظ، آسیبی به صفحه نمایش گوشی وارد نخواهد شد.

در صورت خراشیده شدن خود گلس نیز می توانید به راحتی آن را تعویض کنید. البته تنها مسئله خراشیده شدن و آسیب ناشی از ضربه نیست؛ در بعضی موارد گلس ها تا حدودی از اشعه های مضر ساطع شده از صفحه نمایش گوشی نیز جلوگیری می کنند.

گلس سرامیکی

برخلاف نام گلس سرامیکی، در ساخت آن به میزان زیادی از کریستال شیشه و به مقداری ناچیزی از ناخالصی هایی همچون سرامیک، کوارتز و سیلیکات استفاده شده است.

گلس های سرامیکی برخلاف گلس های شیشه ای به مدت زیادی رنگ خود را حفظ کرده و دچار تغییر رنگ نمی شوند. این ترکیبات بکاررفته نه تنها از بجا ماندن اثر انگشت جلوگیری کرده، بلکه از کاهش کیفیت تاچ صفحه نیز جلوگیری می کند.

گلس سرامیکی

مزایا و معایب گلس های سرامیکی

انعطاف پذیری و عدم شکستگی

مهمترین نکته در مورد گلس سرامیکی انعطاف پذیری بالای آن است؛ همین قابلیت ارتجاع پذیری بالا سبب تمایز آن با سایر انواع محافظ های صفحه نمایش می شود.

برخلاف باور بعضی افراد، انعطاف بالا از شکستگی در این گلس جلوگیری کرده و استحکام آن را افزایش می دهد. بر اساس تست های صورت گرفته نیز گلس سرامیکی جزو بهترین گلس ها در زمینه استحکام عنوان شده است.

در یک تست ویژه حتی میزان مقاومت آن در سطح برخی فلزهای سخت ارزیابی شده است.

چند لایه بودن این گلس در کنار ضد ضربه بودن لایه ها با وجود افزایش ضخامت، احتمال شکستن آن را به میزان زیادی کاهش داده است.

به همین دلیل شکستگی های پی در پی در این گلس مشاهده نمی شود و نیازی به تعویض آن نخواهید داشت.

کیفیت تصویر صفحه نمایش

تا چند سال قبل یکی از نکات منفی که در مورد گلس و محافظ های صفحه نمایش وجود داشت، کاهش کیفیت تصویر بود. در سال های اخیر نیز کیفیت تصویر صفحه نمایش جزو مسائل پیشرو در طراحی گوشی ها بوده است؛ از این رو گلس نیز نباید تاثیر منفی در این مورد داشته باشد.

ضخامت گلس های سرامیکی در مقایسه با سایرین تا حدودی زیاد است؛ ولی فناوری بکاررفته در طراحی آن به کلی از این اتفاق جلوگیری به عمل آورده و نمی توان آن را جزو معایب این گلس به شمار آورد.

چسبندگی

چسبندگی بالای این گلس سرامیکی نیز سبب می شود تا به آسانی از گوشه ها جدا نشود و هوا و حباب وارد آن نشود.

نکته ای که وجود دارد این است که نباید در صورت جدا کردن آن دوباره بکار گرفته می شود؛ زیرا چسبندگی آن پس از جداسازی کمتر می شود اما در استفاده اول چسبندگی بالایی دارد.

علاوه بر آن این گلس ها بصورتی طراحی شده اند که تمامی بخش های صفحه نمایش را پوشش دهند.

خرید گلس سرامیکی

با توجه به تفاوت های جزئی ولی مهم موجود در طراحی گوشی های مختلف، برای هر گوشی گلس سرامیکی ویژه ای ساخته شده است.

تنوع بالایی نیز از این گلس ها در بازار موجود است. از این جهت باید مطابق با گوشی خود گلس سرامیکی را تهیه کنید تا مشکلی پیش نیاید.

مزایای مختلف این گلس که در بالا ذکر شد، قیمت آن را توجیه می کند. از این رو خرید گلس های سرامیکی برای افراد مختلف با سلایق متفاوت توصیه می شود.

منبع: https://fonishop.com/product-category/glass/ceramic-glass/


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 23 آذر 1400 -20:13 نظرات()
بازدید : 359 | نویسنده : |

Game Guardian APK یک برنامه Android است که توسط برخی از گروه های هکر و برنامه نویس توسعه یافته است. این برنامه دارای ویژگی های خیره کننده ای است و می تواند تقریباً برای همه بازی ها به عنوان یک ابزار هک استفاده شود. این برنامه اساساً برای سفارشی سازی محتوای موجود در بازی استفاده می شود. APK Game Guardian جایگزین دیگری برای هکر بازی sb است که برای هک بازی های اندروید استفاده می شود. این برنامه فقط روی دستگاه های روت کار می کند زیرا برای ویرایش برنامه ها به مجوزهای خاصی نیاز دارد. این برنامه اساساً امکان ویرایش مقادیری را که در حافظه بازی موجود است ، می دهد.
به راحتی می توانید سکه ، سنگهای قیمتی و سایر هک های نامحدود دریافت کنید. Game Guardian واقعا یک ابزار بازی سازی فوق العاده است. استفاده از آن رایگان است و همه می توانند آن را بارگیری کنند. همانطور که گفته شد برای اجرای این برنامه باید تلفن همراه خود را روت کنید. این برنامه باید به برنامه های دیگر دستگاه Android شما دسترسی داشته باشد.

اگر به دنبال برنامه گیم گاردین بدون روت هستید ، مطمئناً در جای مناسب هستید. امروزه همه صاحب یک تلفن هوشمند هستند و اکثر آنها دوست دارند بازی های Android انجام دهند. برخی از بازی ها بسیار وقت گیر هستند یا سطوح آنقدر سخت است که شما در جایی گیر کرده اید. بنابراین برای حل همه این مشکلات ما در اینجا با یک برنامه بسیار جالب برای بازیکنان هستیم. این برنامه به راحتی می تواند منابع سکه یا نمرات هر بازی را هک کند. Cheat Engine برنامه دیگری برای هک بازی های اندرویدی مانند این است.
پس از نصب Game Guardian هر زمان که هر بازی را باز می کنید یک نماد کوچک شفاف روی صفحه مشاهده می کنید. می توانید روی آن کلیک کنید تا مستقیماً Game Guardian باز شود. می توانید هر مقدار را در حافظه بازی تغییر دهید که بازی شما را هک کند. آنچه دیگر برای انجام این کار نیاز دارید یک دستگاه پوسیده است.

اگر تلفن شما روت نشده است ، می توانید آن را به راحتی با King Root یا هر برنامه دیگر روت کنید. به راحتی می توانید آنها را در گوگل جستجو کنید. Game Guardian را بارگیری کنید و هم اکنون بازی های هک را شروع کنید.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 19 خرداد 1400 -22:31 نظرات()
بازدید : 371 | نویسنده : |

GTA همیشه یکی از بازی های پیشرو در نظر گرفته شده است. اولین پلتفرم بازی جهان به دلیل محتوای آن و شکوه دنیای شبیه سازی شده آن. تا کنون ، این بازی بیش از پنج قسمت دارد و همه آنها توسط بازیکنان سراسر جهان قدردانی می شوند. به همین دلیل ، ناشر Rockstar باید به فکر راه حل های خوبی برای ایجاد نسخه های بیشتر برای استفاده از این برند باشد. Grand Theft Auto III بخشی از بازی است که نسخه موبایل خاص خود را دارد و توسط خود Rockstar Games در Google Play منتشر شده است. این بازی با بیش از 1 میلیون بارگیری مطمئناً در بین طرفداران خود محبوبیت پیدا کرده است.
حماسه بزرگ جنایت که بازیهای جهان باز را برای همیشه تغییر داد

به خصوص در مورد این بازی ، ناشر اظهار داشت که این یک حماسه بزرگ جنایی است که می تواند دنیای بازی را برای همیشه تغییر دهد. این واقعیت نیز وجود دارد زیرا آنها به سختی تلاش کرده اند تا بازی را برای جشن 10 سالگی جذاب کنند. هیچ گونه مینیمالیسم یا برش جزئیات در این نسخه موبایل وجود ندارد. هرچیزی که بازی به آن معروف است گنجانده شده است ، بنابراین بازیکنان تجربه کاملی با آن دارند. دنیای زیرین تاریک و بدحجاب Liberty City ، که بسیاری از افراد روی کامپیوتر به آن علاقه مند شدند ، اکنون اقتباس شده و به یک بازی موبایل تبدیل شده است. بازیکنان می توانند در مأموریت ها شرکت کنند و شهر را در کف دست خود نابود کنند.

دنیای Grand Theft Auto III کاملاً توسعه یافته ، باز و متنوع است. حتی ویژگی های منحصر به فردی در مقایسه با آنچه نشان داد وجود دارد. با دنیایی تاریک ، جذاب و بی رحمانه از جنایت روبرو خواهید شد. آنها تحمل نخواهند کرد ، از وحشتناک ترین سلاح ها استفاده می کنند و شما را به جنگ یا مرگ می اندازند. سلاح ها ، تجهیزات و حتی مکان ها تا حد ممکن واقع بینانه ساخته می شوند. بازیکن باید همه چیز را خودش یاد بگیرد ، بدون هیچ گونه راهنمایی. گروهی آشوبگر و آشوبگر از همه طیف های زندگی ، کاملاً بصیرت را در مورد جهانی شبیه سازی شده که شیطان پرستش می شود ، به شما ارائه می دهد.
به شهر آزادی خوش آمدید. جایی که همه چیز شروع شد

آمادگی پشت صحنه این بازی نیز زمانی بسیار چشمگیر است که تهیه کنندگان یک تیم موثر صداگذاری را به خدمت گرفته اند. اگر بازیکنان به خطوط و تعامل بازیکن با جهان توجه کنند ، تفاوت کیفیت بلافاصله آشکار می شود. موسیقی متن عالی همچنین توجه بازیکنان را به خود جلب کرده و حواس آنها را برمی انگیزد. علاوه بر این ، اگر خط داستانی مانند یک کتاب مصور طراحی شده باشد ، بازی به محتوا اهمیت زیادی می دهد. شاید بگویید Grand Theft Auto III در حال تعریف جدیدی از سبک بازی های دنیای باز برای نسل جدید گیمرها است.

به طور کلی ، محتوا تفاوت زیادی با سایر بازی های این مجموعه ندارد. شما در لباس خیابانی نقش یک گانگستر را بازی خواهید کرد و سپس شروع به یادگیری زندگی در این شهر جنایتکار خواهید کرد. هیچ دستورالعمل روشنی برای نحوه زندگی مناسب و نجیب وجود نخواهد داشت. همه اینها فقط یک شهر بزرگ و شلوغ است و جنایتکاران در کنار پلیس حضور دارند. چطور اینجا زندگی می کنی؟ وقتی مجرمان خطرناک مطمئن باشند اگر منافع آنها تحت تأثیر قرار گیرد ، شما را می کشند ، اگر کار غیرقانونی انجام دهید ، حتی اگر بی اهمیت ترین کار باشد ، پلیس شما را به زندان می فرستد. بهتر است در اینجا زندگی ماهرانه ای داشته باشید ، به مکانهای منحصر به فرد روی نقشه توجه کنید تا وظایف تعیین شده در آنجا را ببینید. با تکمیل آنها جوایز متغیر زیادی برای وضعیت اجتماعی کسب خواهید کرد. به یاد داشته باشید که این شهری است که قوانین در آن اجرا نمی شوند ، بنابراین شما می توانید هر کاری مانند جنگ ، سرقت و حتی کشتن مردم را انجام دهید. مشکلی نیست تا زمانی که اجازه ندهید پلیس شما را بگیرد و جنایتکاران شناخته شده شما را بکشند.

 

منبع : دانلود بازی gta 3 برای اندروید


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 7 فروردين 1400 -22:55 نظرات()
بازدید : 391 | نویسنده : |

زمانی که همه با بیل به دنبال گنج بودند، عده‌ای فهمیدند که ساخت بیل می‌تواند سود خوبی برای آنها داشته باشد، پس شروع به ساخت بیل کردند و آنها را به افرادی که دنبال گنج بودند می‌فروختند.

این ماجرا همچنان ادامه دارد، اما دیگر بیل در کار نیست، این بار سایت‌ها در تلاش هستند تا با تولید محتوا رشد کنند و درآمد بیشتری داشته باشند، و عده ای با تهیه محتوا برای این افراد درآمد خوبی دارند.

ماجرا خیلی ساده است، سایت‌های زیادی هستند که همگی به دنبال رشد و کسب درآمد بیشترند، خب برای اینکه یک سایت رشد داشته باشد، نیاز به تولید محتوا برای آن وجود دارد، پس نیاز به افرادی داریم که این محتواها را تولید کنند، و این افراد تولید کنندگان محتوای متنی نام دارند.

 

کسب درآمد از تولید محتوا و نویسندگی دقیقا چطوریه؟

در این روش شما برای سایت دیگران محتوا تهیه می‌کنید و در ازای آن پول دریافت می‌کنید، در واقع شما نویسندگی می‌کنید و با تولید محتوای متنی پای کامپیوتر در منزل یا حتی در محل کار کارفرما، پول دریافت می‌کنید.

شاید تصور کنید که مدیران سایت‌ها خودشان محتواها را تولید می‌کند، بله در برخی سایت‌های کوچکتر موسس سایت خودش محتواها را هم تولید می‌کند، اما در سایت‌ها کمی بزرگتر نیاز به نویسنده برای تولید محتوا وجود دارد. ( برخی از مطالب سایت ما را هم نویسندگان دیگر برای ما نگارش کرده اند).

 

کسب درآمد از تولید محتوا چقدر درآمد دارد؟

اینکه شما چقدر از تولید محتوای متنی یا همان نویسندگی درآمد کسب می‌کنید به دو فاکتور اصلی بستگی دارد.

فاکتور اول این است که شما چند ساعت در روز وقت می‌گذارید؟ مسلما هرچه بیشتر کار کنید مطالب بیشتری می‌نویسید و پول بیشتری هم دریافت می‌کنید.

فاکتور دوم این است که شما چقدر در این کار مهارت دارید، یعنی نوشته‌های شما از نظر کیفی در چه سطحی قرار دارند؟ مسلما هرچه مطالب شما کیفیت بالاتری داشته باشند، نرخ دستمزد شما هم بالاتر می‌رود.

اما به طور معمول درآمد نویسندگان در حال حاضر چیزی حدود ۲ الی ۶ میلیون تومان است که البته نویسندگان خیلی حرفه‌ای تر یا سرپرست‌ نویسندگان مبالغ خیلی بالاتری را هم دریافت می‌کنند.

منبع: http://ronaaq.com/


می پسندم نمی پسندم

شنبه 10 دی 1399 -19:8 نظرات()
بازدید : 38 | نویسنده : |

داشتن رابطه جنسی نیاز هر فرد می باشد. در زمان برانگیختگی جنسی، بدن با بالا بردن ضربان نبض و انقباض ماهیچه‌ها خود را برای آمیزش آماده می‌کند. حال اینکه داشتن این رابطه سبب در سلامتی بدن شما نیز نقشی اساسی را ایفا می کند داشتن روابط جنسی به طور منظم می تواند شما را به شریک زندگی تان نزدیک تر کرده و روابط مستحکم تری را به شما ارزانی بدارد.

فواید رابطه جنسی منظم برای زوجین

داشتن رابطه جنسی مناسب و منظم همیشه برای زوجین با فوایدی همراه بوده است که حتی با وجود عدم آگاهی زوجین از این موضوع، احساس خوب پس از آن برای آنان قابل لمس است. اما در این مطلب قصد داریم تا به صورت علمی فواید آن را بررسی کنیم.

 

کاهش استرس

مطالعات نشان می دهد که افرادی که حداقل یک بار در هفته رابطه جنسی داشته باشند بهتر می توانند استرس خود را مدیریت کنند. به علاوه اگر این روابط بیشتر از دو بار در هفته انجام شود شرایط بهتری را تجربه خواهید کرد.

دلیل این امر این است که اندروفین و اکسی توسین در طول رابطه در بدن ترشح شده و سبب ایجاد فعال شدن مراکز لذت در مغز شما می شود. در نتیجه باید گفت یکی از فواید روابط جنسی نتایج تسکین دهنده و آرامش بخش آن است.

 

خواب مناسب

خواب آرام بعد از روابط جنسی می تواند خود یکی از فواید روابط جنسی باشد. ترشح اندروفین در بدن شما می تواند سبب آرامش شما و خواب آرام تان باشد. همچنین در طول رابطه جنسی هورمون پرولاکتین منتشر شده و خواب راحت تری برای تان ایجاد می کند.

به علاوه بخش دیگری از این هورمون در زمان خواب تولید می شود که میزان آن به کیفیت روابط جنسی شما بستگی دارید. این روند در نهایت انرژی بیشتر و بهتری به شما می دهد.

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 2 مرداد 1399 -2:35 نظرات()
بازدید : 493 | نویسنده : |

چگونه ویزای کار آلمان بگیریم؟ و پارامترهای لازم به جهت دریافت این ویزا چیست؟ 

 
مطالعه این مطلب را از دست ندهید. همچنین می توانید به جهت بررسی شرایط خود و کسب اطلاعات تکمیلی با خطوط مخابراتی و واتس اپ موسسه حقوقی نادیا تماس حاصل فرمایید و همچنین می توانید در بخش دیدگاهها سوالات خود را در باب مهاجرت کاری به آلمان از طریق ویزای کاری مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان به سوالات شما توسط کارشناسان موسسه حقوقی نادیا پاسخ داده شود.
 
اخذ ویزای کار در آلمان در سال های 2019 و 2020 هدف بسیای از متخصصین و مهندسین کشورهای مختلف است. از سال 2015 به بعد مهاجرت کاری به آلمانافزایش زیادی داشته است. برای آگاهی از شرایط، هزینه ها و مدارک دریافت ویزای کار در آلمان برای ایرانیان و اقامت کاری این کشور با ما همراه باشید.
 
شرایط لازم برای اخذ ویزای کار آلمان 2019 و 2020 چیست؟
 
اخذ ویزا کار آلمان برای تخصص هایی امکان پذیر می باشد که کشور آلمان در آن ها کمبود نیروی کار متخصص دارد. بیشترین میزان کمبود نیرو در رشته های فنی مهندسی بخصوص رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و پرستاری بدون هیچ منعی اجازه اخذ ویزای کار آلمان را دارند. در بیشتر کشورهای دنیا بازار کار برای نیروی متخصص آن کشور، به صورت انحصاری وجود دارد.
 
در گذشته برای متقاضیان بین المللی مانع های بسیاری برای اخذ ویزا کار آلمان وجود داشت، حتی برای افرادی که در آلمان تحصیلات خود را ادامه داده بودند. اما اکنون اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان غیر اروپایی امکان پذیر می باشد.
 
مهم ترین شرایط لازم برای کار در آلمان به شرح زیر می باشد:
 
تحصیلات شخص متقاضی با مشاغل اعلام نیاز شده توسط دولت آلمان مطابق باشد
سابقه کار حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با رشته تحصیلی
آشنایی با زبان آلمانی یا بعضا انگلیسی متناسب با فرصت شغلی پیشنهادی

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -12:47 نظرات()
بازدید : 454 | نویسنده : |

میلگردی با طول مشخص معمولاً 40 سانتی متر و قطر 25 میلیمتر که به شکل عصا تولید می شود، بولت گفته می شود. بولت اتصال صفحه زیر ستون با بتن را انجام می دهد.طول بولت بسته به فشار و کشش وارد شده، تعیین می گردد.

 
مهره، نقش اتصال بولت با صفحه فلزی را ایفا می کند. مهره در دو نوع، واشردار و مهره ساده می باشد.
 
پس از استعلام قیمت بولت و مهره توسط شما، کارشناسان ثامن تجارت، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پیش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تایید قیمت كرایه از سوی مشتری، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -12:47 نظرات()
بازدید : 412 | نویسنده : |

کالسکه نوزاد یکی از آن چیزهایی است که هر مادری بعد از تولد کودکش به آن فکر می‌کند.  قیمت کالسکه خارجی (مانند کالسکه مارک چیکو، مارک ایوانت و…) به چندین عامل وابسته است که از آن جمله می‌توان به کیفیت ساخت آن اشاره کرد. (کالسکه خارجی کیفیت به مراتب بهتری نسبت به کالسکه بچه ایرانی دارند)

 
هر چه یک کالسکه ایمن‌تر باشد مطمئنا کیفیت ساخت آن نیز بهتر است. ایمنی یک کالسکه به وضعیت چرخ‌ها، کمربند و جنس پارچه آن بستگی زیادی دارد.
 
به جز ایمنی کالسکه باید سبک، با دوام و با کیفیت خوب ساخته شود. یک کالسکه نوزاد خوب در عین کیفیت دارای قیمت مناسب بوده و تمام نیازهای یک کودک و همچنین مادرش را تامین می‌کند. یکی ویژگی‌های یک کالسکه نوزاد خوب قابلیت حمل و نگه‌داری آن است. به طوری که در صورت لزوم بتوان آن را به سادگی جمع کرد یا از قابلیت‌های دیگر آن استفاده کرد.
 
نکته : راحتی بچه و مادر اولویتی اساسی ست . اگر هنوز فرزندتان بدنیا نیامده و قصد خرید کالسکه برای سیسمونی اش را دارید که خوب خودتان باید امتحان کنید که ارتفاع و زاویه دسته برای شما مناسب هست و در حرکت دادن اش راحت هستید یا خیر . اگر هم بعد از تولد بسراغ خرید رفته اید خوب می توانید کودک را هم درون کالسکه قرار دهید تا از راحتی جای او هم مطمئن شوید .
 
توجه : شاید حتی با کمی گشت و گذار در میان اقوام و آشنایانی که تازه فرزند داشته اند و مروری بر سایتهای دست دوم فروشی بتوانید یک کالسکه خوب و سالم که هنوز قابل استفاده است پیدا کنید و کلی در هزینه صرفه جویی کنید این مورد به خود شما بستگی دارد که اصلا دوست داشته باشید کالای دست دومی در سیسمونی نوزاد داشته باشید یا خیر اما به هر حال کالسکه کالای گرانی ست و می تواند صرفه جویی در تهیه اش کمک خوبی باشد . البته از سمت دیگر اگر قصد خرید مدل نو را هم دارید میتوانید از نی نی مود استفاده کنید که کالسکه خارجی با قیمت مناسب ارائه میدهد و به شرط اینکه سالم و صحیح مصرف کرده و نگهداری اش کنید پس از مصرف می توانید بفروشید و مبلغی از هزینه کرد اولیه را برگردانید

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -12:47 نظرات()
بازدید : 370 | نویسنده : |

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -12:47 نظرات()
بازدید : 418 | نویسنده : |

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -12:47 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 19